Täyden palvelun pankkipalvelua
Asiakas ja hänen eduistaan huolehtiminen on koko toimintamme ja strategiamme ydin. Keskitymme täyden palvelun pankkipalvelua haluaviin asiakkaisiin.
Asiakkaistamme noin 80 % on henkilöasiakkaita ja noin 20 % yritysasiakkaita, lähinnä pk-yrityksiä. Palvelutarjoamamme keskiössä ovat heille suunnatut korkeatasoiset päivittäispankkipalvelut ja luotonanto. Tarjoamme myös laajan kirjon rahoittamisen, säästämisen ja sijoittamisen palveluita sekä juridisia neuvonantopalveluja.
- Päivittäinen asiointi henkilöasiakkaille ja yrityksille.
- Lainat henkilöasiakkaille sekä lainat, kattavat rahoituspalvelut ja luotonanto yrityksille.
- Säästämisen palvelut henkilöasiakkaille ja yrityksille.
- Sijoittaminen ja varainhoito henkilöasiakkaille ja yrityksille.
- Lainaturva henkilöasiakkaille ja yrityksille.
- Juridiset neuvonantopalvelut henkilöasiakkaille ja yrityksille.
Tutustu tarkemmin OmaSp:n tarjoamiimme henkilöasiakkaiden palveluihin ja yritysasiakkaiden palveluihin omasp.fi -sivustolla.
Palvelumallimme on lähellä ja läsnä
Palvelemme asiakkaitamme henkilökohtaisesti lähellä ja läsnä kaikissa palvelukanavissamme niin monipuolisissa digitaalisissa palveluissamme kuin 45 konttorissamme noin 450 asiantuntijan voimin. Olemme laatineet liiketapaperiaatteet, joihin koko pankin henkilökunnan on sitouduttava. Pyrimme siihen, että palveluidemme saavutettavuus olisi toimialan huippua.
- Kattavat digitaaliset palvelukanavat: esimerkiksi OmaMobiili-mobiilipankissa ja verkkoneuvottelussamme hoituvat arjen pankkiasiat ja tapaamiset myös videopuheluina.
- Oma henkilökohtainen pankkineuvoja.
- Laajat aukioloajat konttoreissa, myös arki-iltaisin, lauantaisin ja palveluaikojen ulkopuolella.
- Asiakaskäynnit, palveluneuvojamme vierailevat enenevässä määrin asiakkaan luona ja asiakasyrityksissä.
- Asiakaspalvelu palvelee arkisin klo 8–20 ja lauantaisin klo 10–14.
Olemme panostaneet ja panostamme myös tulevaisuudessa innovatiivisten digitaalisten palvelukanavien kehittämiseen. Kehittämisen lähtökohtana ovat asiakkaidemme tarpeet sekä korkealaatuinen asiakaskokemus. Haluamme palvella asiakkaitamme tehokkaasti ja ihmisläheisesti ajasta ja paikasta riippumatta ympäri Suomen.
Kattava palveluverkosto
OmaSp panostaa palveluiden helppoon saatavuuteen: kehitämme sekä digitaalisia palvelukanaviamme että konttoriverkostoamme. Perinteisen pankkipalvelun rinnalla asiakkaat voivat hoitaa pankkiasiansa myös nykyaikaisilla verkko- ja mobiilipalveluilla. Selkeät, helppokäyttöiset ja monipuoliset verkkopankkimme sekä OmaMobiili- ja OmaVahvistus-sovelluksemme ovat palveluidemme keskiössä. Lisäksi asiakkaat voivat myös allekirjoittaa asiakirjoja verkossa Sähköisellä allekirjoituksellamme.
Konttorimme sijaitsevat kasvukeskuksissa ja pienemmissä kaupungeissa alueilla, joissa on riittävä kysyntä laadukkaalle ja paikalliselle pankkipalvelulle sekä alueen demografinen ja taloudellinen tilanne positiivinen.
Harjoitamme myös kiinnitysluottopankkitoiminta
OmaSp on ollut aktiivinen joukkovelkakirjalainamarkkinalla vuodesta 2013 lähtien ja kiinnitysluottopankkitoiminnan käynnistämiseen OmaSp sai Finanssivalvonnalta luvan 14.9.2017. Lue lisää joukkovelkakirjaohjelmastamme.