Oma Säästöpankki Oyj:n taloustiedottamisen aikataulu ja varsinainen yhtiökokous 2019, muutos aiemmin ilmoitettuun

Pörssitiedote
19.2.2019

OMA SÄÄSTÖPANKKI OYJ, PÖRSSITIEDOTE 19.2.2019 KLO 15.00, TULOSJULKISTAMISAJANKOHDAT

Oma Säästöpankki Oyj:n taloustiedottamisen aikataulu ja varsinainen yhtiökokous 2019, muutos aiemmin ilmoitettuun

Oma Säästöpankki (OmaSp tai Yhtiö) julkaisee vuonna 2019 taloudellisen informaation seuraavasti:

19.2.2019 Tilinpäätöstiedote vuodelta 2018

9.5.2019 Osavuosikatsaus tammi-maaliskuu 2019

8.8.2019 Osavuosikatsaus tammi-kesäkuu 2019

7.11.2019 Osavuosikatsaus tammi-syykuu 2019

Oma Säästöpankki Oyj:n varsinaisen yhtiökokouksen ajankohta on muuttunut ja uusi ajankohta on maanantaina 29.4.2019. Yhtiön hallitus kutsuu yhtiökokouksen erikseen koolle myöhemmin.

Oma Säästöpankki Oyj

Lisätietoja:

Pasi Sydänlammi, toimitusjohtaja, puh +358 45 657 5506, pasi.sydanlammi@omasp.fi

Sarianna Liiri, talous- ja hallintojohtaja, puh. +358 40 835 6712, sarianna.liiri@omasp.fi

Median haastattelu- ja lisätietopyynnöt:

Minna Sillanpää, viestintäjohtaja, puh. +358 50 66592, minna.sillanpaa@omasp.fi

JAKELU:

Nasdaq Helsinki Oy

Keskeiset tiedotusvälineet

www.omasp.fi

Oma Säästöpankki lyhyesti

OmaSp on kasvava suomalainen pankki ja taseen loppusummalla mitattuna Suomen suurin säästöpankki. OmaSp palvelee ympäri Suomen 40 konttorissa ja digitaalisten palvelukanavien kautta noin 135 000 henkilö- ja yritysasiakasta yli 270 asiantuntijan voimin. OmaSp keskittyy pääasiassa vähittäispankkitoimintaan ja tarjoaa asiakkailleen monipuolisia pankkipalveluja sekä oman taseensa kautta, että välittäen yhteistyökumppaneidensa tuotteita. Välitetyt tuotteet käsittävät luotto-, sijoitus- ja lainaturvatuotteita. OmaSp harjoittaa myös kiinnitysluottopankkitoimintaa.

OmaSp:n keskeisenä tavoitteena on palvella asiakkaita henkilökohtaisesti ja olla lähellä ja läsnä, sekä digitaalisissa että perinteisissä kanavissa. OmaSp pyrkii ensiluokkaiseen asiakaskokemukseen henkilökohtaisen palvelun ja helpon saavutettavuuden kautta. Myös toiminnan ja palvelujen kehittäminen tapahtuu asiakaslähtöisesti. OmaSp:n henkilöstö on sitoutunutta, ja sen urakehitystä pyritään tukemaan monipuolisten tehtävien ja jatkuvan kehittymisen avulla. Merkittävä osa henkilöstöstä omistaa myös OmaSp:n osakkeita.