Oma Säästöpankki Oyj:n vuosikertomus ja tilinpäätös 2018 on julkaistu

Pörssitiedote
21.3.2019 14:40

OMA SÄÄSTÖPANKKI OYJ, PÖRSSITIEDOTE 21.3.2019 KLO 14.40, TILINPÄÄTÖS JA TOIMINTAKERTOMUS

Oma Säästöpankki Oyj:n vuosikertomus ja tilinpäätös 2018 on julkaistu

Oma Säästöpankki Oyj:n (OmaSp tai Yhtiö) vuosikertomus 2018 on julkaistu tänään suomeksi ja englanniksi osoitteessa www.omasp.fi/sijoittajat. Vuosikertomus 2018 sisältää OmaSp:n tilinpäätöksen ja hallituksen toimintakertomuksen.

OmaSp:n julkaisema erillinen hallinto- ja ohjausjärjestelmän selvitys sekä palkka- ja palkkioselvitys vuodelta 2018 ovat saatavilla yhtiön verkkosivuilla viimeistään 29.3.2019 suomeksi ja englanniksi.

OmaSp:n hallinto- ja ohjausjärjestelmän selvitys 2018 julkaistaan osoitteessa www.omasp.fi > sijoittajat > johto ja hallinnointi. OmaSp:n palkka- ja palkkioselvitys 2018 julkaistaan osoitteessa www.omasp.fi > sijoittajat > palkkiot ja palkitseminen.

Vuosikertomus 2018 sekä tilinpäätös 2018 ovat PDF-tiedostoina tämän tiedotteen liitteenä.

Vuosikertomus 2018
Tilinpäätös 2018

Oma Säästöpankki Oyj

Haastattelu- ja lisätietopyynnöt:

Minna Sillanpää, viestintäjohtaja, puh. +358 50 66592, minna.sillanpaa@omasp.fi

JAKELU:

Nasdaq Helsinki Oy

Keskeiset tiedotusvälineet

www.omasp.fi

OmaSp lyhyesti

OmaSp on kasvava suomalainen pankki ja taseen loppusummalla mitattuna Suomen suurin säästöpankki. OmaSp palvelee ympäri Suomen 40 konttorissa ja digitaalisten palvelukanavien kautta yli 136 000 henkilö- ja yritysasiakasta noin 290 asiantuntijan voimin. OmaSp keskittyy pääasiassa vähittäispankkitoimintaan ja tarjoaa asiakkailleen monipuolisia pankkipalveluja sekä oman taseensa kautta, että välittäen yhteistyökumppaneidensa tuotteita. Välitetyt tuotteet käsittävät luotto-, sijoitus- ja lainaturvatuotteita. OmaSp harjoittaa myös kiinnitysluottopankkitoimintaa.

OmaSp:n keskeisenä tavoitteena on palvella asiakkaita henkilökohtaisesti ja olla lähellä ja läsnä, sekä digitaalisissa että perinteisissä kanavissa. OmaSp pyrkii ensiluokkaiseen asiakaskokemukseen henkilökohtaisen palvelun ja helpon saavutettavuuden kautta. Myös toiminnan ja palvelujen kehittäminen tapahtuu asiakaslähtöisesti. OmaSp:n henkilöstö on sitoutunutta, ja sen urakehitystä pyritään tukemaan monipuolisten tehtävien ja jatkuvan kehittymisen avulla. Merkittävä osa henkilöstöstä omistaa myös OmaSp:n osakkeita.